Τρίτη, 22 Δεκεμβρίου 2015

Ομοφυλοφιλία & Σύμφωνο Συμβίωσης- υιοθεσίες παιδιών: ΓΙΑ ΤΟ ΄΄ΚΟΥΣΟΥΡΙ΄΄ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΄΄ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ΄΄ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ Του Γιώργου Φωτ. Παπαδόπουλου

Όταν, πριν από 6 μήνες τέθηκε και πάλι στη δημοσιότητα το λεγόμενο ΄΄αντιρατσιστικό΄΄ νομοσχέδιο, εξέθεσα τις απόψεις μου (οι οποίες ταυτίζονται με αυτές της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας), δημοσιεύοντας στον Τύπο (χιακό, αλλά και εκκλησιαστικό των Αθηνών), μακροσκελές κείμενο όπου αποδείκνυα (δια επιχειρημάτων και όχι φληναφημάτων όπως όσοι δεν δέχονται την άποψή μου και αντιτίθενται απλώς, δίχως να έχουν να επιχειρηματολογήσουν για την άρνησή τους αυτή) με λόγο πειστικό, τις συνέπειες ενός τέτοιου εγχειρήματος, με τον εσφαλμένο τρόπο που εισάγεται και την αόριστη και γενική μορφή που έχει.

Μεταξύ άλλων, τόνισα ιδιαίτερα ότι, σύμφωνα με διατάξεις του νομοσχεδίου αυτού, το οποίο φαίνεται να συντάχθηκε ΄΄στο πόδι΄΄ μόνο και μόνο για να στηλιτεύσουν μια φασιστική νοοτροπία κάποιων νεοναζιστών έναντι των μεταναστών και των αλλοδαπών εν γένει (που μπορούσαν να πατάξουν και διαφορετικά, μάλιστα δυναμικότερα), εμπερικλείει διατάξεις σύμφωνα με τις οποίες δεν σου επιτρέπεται να ομολογείς τα της Ορθοδόξου πίστεώς σου, αυτά που οι Πατέρες και παππούδες και προπαππούδες μας κήρυτταν επί 2.000 χρόνια στην Ελλάδα και ανά τον κόσμο.

Ότι δεν μπορείς να μιλάς για τον λόγο του Θεού, δηλαδή να κηρύττεις. Και συνεπώς, δεν μπορείς να μιλάς ούτε ως Ορθόδοξος ούτε ως Έλληνας. Γιατί ? Διότι, σου απαγορεύει να μιλάς για τις γενοκτονίες, τις σφαγές, τις μάχες και τα κατορθώματα των προγόνων σου, των φίλων και των εχθρών της πατρίδας σου. Και, επίσης, διότι, κοντά στις λέξεις <<φυλετικές>> και <<θρησκευτικές>> διακρίσεις έβαλαν και τη λέξη <<γενετήσιες>>, δηλαδή δεν μπορείς να κηρύττεις το Ευαγγέλιο και την Αγία Γραφή όπου η ομοφυλοφιλία ονομάζεται <<πάθος ατιμίας>> (Ρωμ. Α΄, 26), όπου αναφέρει ότι <<αρσενοκοίται βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσι>> (Α΄ Κορινθ. ΣΤ΄, 9), δηλαδή οι ομοφυλόφιλοι θα πάνε στην Κόλαση, όπου αναφέρει ότι <<ου μη μείνη το πνεύμα μου επί τους ανθρώπους τούτους δια το είναι αυτούς σάρκας>> (Γένεσις ΣΤ΄, 3), δηλαδή ο Θεός θα εγκαταλείψει τους ανθρώπους εκείνους που αποκαλούνται άνθρωποι όμως πορεύτηκαν στη ζωή τους μόνο ως κορμιά- σαρκία, ενεργώντας και λειτουργώντας από ζωώδη ένστικτα που αλλοίωσαν την ανθρώπινη φύση.

Ναι, αγαπητοί, την πίστη σου μπορείς να την διαλέξεις, την ιδεολογία σου μπορείς να την αλλάξεις, ακόμη και την πατρίδα σου μπορείς να την απαρνηθείς εάν εσύ το θελήσεις, όμως τη φύση σου ούτε να την διαλέξεις μπορείς αλλά ούτε να την αλλάξεις μπορείς διότι, απλούστατα, θα είσαι <<παρά την φύση>>, <<παραφύσιν>>, δηλαδή ανώμαλος. Τελεία και παύλα. Όλα τα υπόλοιπα είναι για εσωτερική κατανάλωση. Δεν ρωτήθηκες εάν θα γεννηθείς άνδρας ή γυναίκα. Όπως και δεν ρωτήθηκες εάν θα γεννηθείς. Εάν δεχθούμε την πρώτη διαστροφή ότι, δηλαδή, <<επειδή δεν ρωτήθηκα θέλω να αλλάξω φύλο, γιατί το άλλο μου ταιριάζει καλύτερα…>>, τότε δεν θα μας εμποδίσει κανείς αργότερα να δεχθούμε και το δεύτερο ότι, δηλαδή, <<αφού δεν με ρώτησαν για να με γεννήσουν, εγώ έχω δικαίωμα να αυτοκτονήσω, διότι δεν θέλω τη ζωή…>>. Όπως καταλαβαίνετε, όλα αυτά μπορεί μόνον κάποιος ψυχίατρος να τα ερμηνεύσει, διότι πρόκειται για διασαλευμένες προσωπικότητες. Όποιος αντιστρατεύεται τη φύση (δηλαδή την δημιουργία του Θεού εν γένει) είναι καταδικασμένος. Και διευκρινίζω τι σημαίνει <<φύσις>>. <<Φύσις>> είναι η δημιουργία που έχει πλαστεί από τον Θεό, κατά Θεόν, και υπέρ του Θεού. Δηλαδή η φύση του ανθρώπου είναι το να έχει πλαστεί εξ ενός των δύο φύλων που ο Θεός δημιούργησε, είτε άνδρας είτε γυναίκα. Και να εγκρατεύεται των παθών του (διαβάστε Αγία Γραφή, Πατέρες της Εκκλησίας αλλά και Ψυχιατρική. Αυτή είναι η φύση, όχι όπως νομίζουν ότι είναι φυσιολογικό το να κάνεις ότι θέλεις αφού είσαι άντρας - ή γυναίκα αντίστοιχα - με το αντίθετο φύλο), αλλά και να διάγει συζυγικό βίο, έννομο, υπό την έννοια (όχι της βούλας με χαρτί ότι, αυτή είναι η γυναίκα μου ή αυτός ο άντρας μου και πάω στο Δήμαρχο ή στο Συμβολαιογράφο και μου το γράφουν για να το έχω κάπου επίσημα γραμμένο) ότι, αποδέχομαι τούτο το γεγονός (συζυγία) ως μυστήριο που ανήκει στον Θεό ως δημιουργό και πλάστη και αρμοστή της φύσης και ως κάτι το ανώτερο και ιερό. Εάν αποιεροποιήσουμε το μυστήριο του Γάμου δεν θα αργήσουμε να αποιεροποιήσουμε και τα φύλα του ανθρώπου (δείτε, μέσα σε 25-30 χρόνια από την εφαρμογή του πολιτικού γάμου ήλθε και πρόταση για τη ΄΄νομιμοποίηση΄΄ της ομοφυλοφιλίας !), οπότε καθένας θα κάνει ότι θέλει, όταν του φύγει το πάθος δεν θα τον κρατά, πλέον, κανένα συναίσθημα με τον άλλο και έτσι ακολουθούν τα συντρίμμια της ψυχής, οι αυτοκτονίες, τα ναρκωτικά, οι πορνείες, η διασάλευση του νοός, η δυστυχία. Και πάνω από όλα η διαστροφή της φύσης. Τι θα δουν και θα αντιγράψουν από τους ομοφυλόφιλους τα μικρά παιδιά και ποια παραδείγματα θα πάρουν στη ζωή τους από αυτούς να μιμηθούν ?

Εάν οι γονείς μας, μας έμαθαν το <<ζην>> και οι δάσκαλοι το <<ευ ζην>> , οι Πατέρες της Εκκλησίας μας έμαθαν το <<αεί ζην>>. Όποιος μπορέσει και κατανοήσει το νόημα της φράσης αυτής, θα καταλάβει όλο το σκεπτικό της σύντομης ανάλυσης που κάνουμε.

Σε όλους, λοιπόν, αυτούς τους ψευτοδημοκράτες, που έχουν στο στόμα σαν τσιχλόφουσκα τη φράση <<στην Ελλάδα που είναι η πηγή της δημοκρατίας, της ελευθερίας, κλπ.>> έχω να πω: Ανοίξτε, ανιστόρητοι, την Ελληνική ιστορία στους αιώνες της δημοκρατίας και της ελευθερίας και διαβάστε να μάθετε ότι οι ομοφυλόφιλοι στην Αθήνα θεωρούντο παρείσακτοι (φέτος τέθηκε και ως θέμα σε εργασία στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, στον Ελληνικό Πολιτισμό) και ΄΄κεκραγμένοι΄΄. Η κοινωνία απλά τους ανεχόταν, δεν τους προέβαλε, ούτε νομιμοποίησε ποτέ. Μην πιάνετε στο στόμα σας λέξεις και ιδέες που ούτε ξέρετε ούτε είστε ικανοί να ερμηνεύσετε και να μεταλαμπαδεύσετε στους επόμενους.

Φίλοι μου, έμελλε και τούτο να το δουν τα μάτια μας και να το ακούσουν τα αυτιά μας: Να εισηγούνται την νομιμοποίηση της ανωμαλίας, να παρουσιάζουν ως φυσικό το αφύσικο, το ανήθικο ως ηθικό, το παράλογο ως λογικό. Ελλάς το μεγαλείο σου ! Γιατί ? Γιατί, λέει, κάποια ομάδα ανθρώπων με ανώμαλες γενετήσιες ορμές προσέφυγε στο ευρωπαϊκό δικαστήριο και ζήτησε την εφαρμογή των ΄΄γάμων των gay΄΄ και στην Ελλάδα, τα σύμφωνα συμβίωσης, ακόμη και –άκουσον άκουσον- την υιοθεσία παιδιών από αυτούς !!! Και το ευρωπαϊκό αυτό δικαστήριο απεφάνθη ότι και η Ελλάδα θα πρέπει να εναρμονιστεί με τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης που το εφαρμόζουν. Ξέχασαν, όμως τρία βασικά πράγματα, οι κύριοι (μάλλον κυρίες) αυτοί (-ες): 1). Ότι, σύμφωνα με τις ισχύουσες παγκόσμιες νομικές διατάξεις κάθε κράτος αποφασίζει τα της εσωτερικής ευνομίας και πολιτείας του. Τα ευρωπαϊκά δικαστήρια γνωμοδοτούν και δεν επιβάλλουν κανένα νομοθέτημα σε κράτος- μέλος τους εάν δεν ψηφιστεί από το Κοινοβούλιο του και συμφωνηθεί από την Πολιτεία του. Συνεπώς, δεν είμαστε καθόλου υποχρεωμένοι να αποδεχθούμε όσα πρεσβεύουν, στα άλλα κράτη, οι φίλτατες ΄΄ευρωπαίες αδελφές΄΄. 2). Ότι στην Ελλάδα νόμω κρατούσα θρησκεία είναι η Ορθόδοξη Ανατολική Εκκλησία η οποία έχει συγκεκριμένο Δόγμα και παράδοση που τηρείται απαρεγκλήτως επί 2.000 χρόνια (ιδρυτής της Εκκλησίας της Ελλάδος ο Απόστολος Παύλος). Συνεπώς, μας είναι αδιάφορο το τι πρεσβεύουν τα λοιπά ευρωπαϊκά κράτη σε ζητήματα πίστεως και ηθικής διότι, ως γνωστόν, στα περισσότερα επικρατούν πλειοψηφικά οι αιρέσεις και οι σέκτες. Και 3). Η Ελλάδα έχει μια ιστορία και μια παράδοση η οποία δεν επιδέχεται αμφισβήτηση. Αναζητήστε τις πηγές της ιστορίας, ως επιστήμης, να δείτε τι πίστευαν και τι πρέσβευαν οι απελευθερωτές και οι αγωνιστές του έθνους μας γύρω από τα ζητήματα αυτά. Δεν είναι μόνο ζητήματα πίστεως, είναι και Ελληνικής παραδόσεως. Θα διαπιστώσετε ότι όχι μόνο δεν επέτρεπαν τέτοιου είδους κρούσματα, αλλά τα απεχθάνονταν λυσσαλέα, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Εκείνο που κανείς σκέπτεται σήμερα και φρίττει είναι ότι, καλά εμείς που έχουμε και μια κάποια ηλικία (νέα προς μέση ή και μεγαλύτερη για τους γονείς μας) και προλάβαμε και διδαχθήκαμε και δυο πράγματα από τους παλαιότερους, αλλά και προλάβαμε και μελετήσαμε ορισμένα θέματα πριν ο ηθικός ολετήρας της λαομίσητης ΄΄οικονομοευρώπης΄΄ εισβάλλει στη ζωή των σύγχρονων πολιτών, θα αντισταθούμε. Θα παλέψουμε, θα αγωνιστούμε, δεν θα τα δεχθούμε όλα αυτά αβίαστα. 

Αλλά, τι πρότυπα δίνουμε στα παιδιά μας ? Σε τι κοινωνία τα μεγαλώνουμε ? Και πως θα μπορέσουμε να τα συγκρατήσουμε σε λίγα χρόνια, όταν θα περνάνε την εφηβεία τους μέσα σε μια κοινωνία εντελώς διεστραμμένη και διεφθαρμένη, όπου κάθε λόγος που αντιτίθεται στην ορμή οιουδήποτε παρανοϊκού εγκεφάλου απλά θα χαρακτηρίζεται οπισθοδρομική και καταπιεστική, και πάμε παρακάτω ?

Δεκαετίες φώναζαν κάποιοι ανύστακτοι πνευματικοί φρουροί: Της όποιας κρίσης, οικονομικής ή κοινωνικής (ρατσισμός, φασισμός, διαστροφή), προηγείται η ηθική. Κανένας δεν άκουγε. Σήμερα, ήλθε η οικονομική κρίση και οι Έλληνες αυτοκτονούν και το έριξαν στους gay ! Αύριο μεθαύριο, θυμηθείτε το, το πολύ σε 10-15 χρόνια, θα βγαίνουν μαχαίρια και θα χύνεται αίμα στους δρόμους των Ελληνικών πόλεων με τούτα τα καμώματα των αναρχοκουλτουριάρηδων ! Στο όνομα δήθεν της δημοκρατίας και της ελευθερίας θα έχει επισφραγιστεί η μεγαλύτερη μορφή φασισμού, φρικαλεότητας και διαστροφής στη χώρα μας !

Εν κατακλείδι, θεωρώ υποχρέωσή μου – και υπό την ιδιότητα του Κήρυκα του θείου λόγου – να πω δυο λόγια από απόψεως θεολογικής- εκκλησιαστικής, δηλαδή να μιλήσουμε με τα λόγια της Αγίας Γραφής για τα ζητήματα των σαρκικών σχέσεων, των εκτός του Γάμου σχέσεων αλλά και των παρά φύσιν σχέσεων. Ισχυρίζονται κάποιοι –χλιαροί έως αδιάφοροι περί την πίστη – ότι η Εκκλησία είναι δήθεν οπισθοδρομική και κακώς ασχολείται με τα ζητήματα αυτά, εφόσον το Ευαγγέλιο δεν μίλησε για ελεύθερες σχέσεις εκτός Γάμου ή παρά φύσιν σχέσεις. Μέγιστο λάθος. Το Ευαγγέλιο μας μιλάει για όλα τα ζητήματα. Και εξηγούμαι: Όταν ο Χριστός συνάντησε την Αγία Φωτεινή την Σαμαρείτιδα, η Αγία Φωτεινή ήταν μια αμαρτωλή γυναίκα. Ο Χριστός της αποκάλυψε ολόκληρη τη ζωή της. Της είπε <<καλώς είπας ότι άνδρα ούκ έχω. Πέντε γάρ άνδρας έσχες και ον έχεις ούκ έστιν σου ανήρ>> (Ιωανν. Δ΄, 17-18). Καλά είπες ότι, δεν έχω άντρα. Διότι μέχρι τώρα είχες πέντε και αυτόν που έχεις σήμερα δεν είναι σύζυγός σου (ενν. τον έχεις παράνομα, εκτός Γάμου). Που είναι, λοιπόν, αυτοί που μιλούν για ΄΄αφωνία΄΄ της Εκκλησίας στις εκτός Γάμου σαρκικές πράξεις ? Η Αγία Φωτεινή φωτίστηκε μετά από τον λόγο του Κυρίου, μετανόησε, άφησε την αμαρτωλή ζωή και έφυγε για την έρημο. Έτσι έγινε Αγία και Ιεραπόστολος και Ισαπόστολος η Αγία Φωτεινή, απαρνούμενη τον αμαρτωλό βίο και μετανοώντας.

Παράδειγμα δεύτερο: Όταν ο Χριστός έσωσε την αμαρτωλή πόρνη από τον λιθοβολισμό. Τι έκανε ο Χριστός. Πήγε στο σημείο που ετοιμαζόντουσαν κάποιοι να λιθοβολήσουν μια πόρνη. Και είπε <<ο αναμάρτητος πρώτον τον λίθον βαλέτω>>. Όποιος θεωρεί τον εαυτό του αναμάρτητο, ας πιάσει πρώτος την πέτρα να την ρίξει ! Κι έτσι κανένας δεν τόλμησε. Όμως, όταν σώθηκε η κοπέλα και έφυγαν όλοι, ο Χριστός δεν της είπε <<καλά έκανες>> ! Τι της είπε ? Της είπε <<μηδέ εγώ σε κατακρίνω. Πορεύου και από του νυν μηκέτι αμάρτανε>> (Ιωανν. Η΄, 11). Δεν σε κατακρίνω, εφόσον δεν γνώριζες την αλήθεια (δηλαδή ότι είναι αμαρτία αυτό που κάνεις). Όμως, πήγαινε και από τώρα μην το ξανακάνεις, μην ξαναμαρτήσεις. Άρα, ο Χριστός ζήτησε να μην έχει πλέον εκτός Γάμου σαρκικές επαφές. Διότι, μέχρι τότε μπορεί να μην γνώριζε ότι είναι αμαρτία. Τώρα, όμως, που το γνωρίζει, δεν έχει δικαιολογία. Δεν πρέπει να το ξανακάνει.

Τρίτο παράδειγμα από το Ευαγγέλιο: ΄΄Εκπτώσεις΄΄ στα της πίστεως δεν υπάρχουν. Κάποιοι είπαν να ΄΄παραβλέψει΄΄ η Εκκλησία διότι ζούμε σε μια σύγχρονη εποχή και καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει ελεύθερα. Λάθος. Σε όποια εποχή και να ζούμε, το Ευαγγέλιο είναι εφαρμοστέο, αρκεί να το θέλουμε. Ο Χριστός για την περίπτωση αυτή είπε: <<ο ουρανός και η γη παρελεύσονται οι δε λόγοι μου ου μή παρέλθωσι>> (Ματθ. ΚΔ΄, 35). Ποια σύγχρονη εποχή ! Ο ουρανός και η γη να διαλυθούν, δεν θα αλλάξει ούτε μια φράση από το Ευαγγέλιο που να μην τηρηθεί από εσάς. <<Ος δ΄αν λύση μια των εντολών μου τούτων, ελάχιστος κληθήσεται εν τη βασιλεία των ουρανών>>. Όποιος αλλοιώσει έστω μια από τις εντολές μου, θα χαρακτηριστεί τιποτένιος στη βασιλεία των ουρανών (εδώ σημαίνει στην Δευτέρα Παρουσία). 

Είναι, λοιπόν, ηλίου φαεινότερο ότι, μύρια όσα παραδείγματα από την Αγία Γραφή μαρτυρούν τι πρέπει να γίνεται γύρω από τα ζητήματα των σαρκικών παθών.

Βρίσκουν κάποιοι σαν ΄΄πάτημα΄΄ τη διάπραξη σαρκικών ή άλλων αμαρτημάτων από πλευράς Κληρικών και λένε <<να μην μιλάει η Εκκλησία και να κοιτάξει τους αμαρτωλούς Κληρικούς Της>> ! Και ποιος σας είπε ότι εκείνοι εξαιρούνται των ιερών Κανόνων ? Να εφαρμοστούν και για εκείνους οι ίδιοι Κανόνες. Κληρικός ο οποίος έχει σχέσεις εκτός Γάμου ή πατά την ιερή υπόσχεση της παρθενίας και αποχής (εφόσον πρόκειται για Ιερομόναχο) ή έχει παρά φύσιν σχέσεις, Κ Α Θ Α Ι Ρ Ε Ι Τ Α Ι. Τελεία και παύλα. Αυτός, πλέον, δεν μπορεί να σηκώνει τα Άγια με τα χέρια του. Οφείλει να μεταβεί σε μια Μονή το υπόλοιπο της ζωής του, εν μετανοία, για να σώσει την ψυχή του. Από εκεί και πέρα οι ψευτοπροοδευτικοί το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να μιλήσουν με παραδείγματα και ονοματεπώνυμα και να μην δημιουργούν εντυπώσεις περί δήθεν ομοφυλοφίλων Αρχιμανδριτών, κλπ. η πλειονότητα των οποίων ευρίσκεται ήδη εκτός Εκκλησίας, αφού ανήκουν στο παλαιό ημερολόγιο (τουλάχιστον από όσους μας έχουν προβάλλει τελευταία), κλπ. Το να ρίχνεις λάσπη ανώνυμα είναι εύκολο. Το δύσκολο είναι να αγωνιστείς μέχρι τέλους για την όποια κάθαρση ευαγγελίζεσαι. 

Τέλος, ας δούμε το θέμα των παρά φύσιν σχέσεων και από πλευράς πολιτειακής νομοθεσίας. Η άρνηση των ιερών εντολών συνιστά έλλειψη σεβασμού προς τα θεία. Τούτο τιμωρείται σύμφωνα με το Άρθρο 198 του Ποινικού Κώδικα. Επίσης, με την υπέρμετρη προβολή των παρα φύσιν σχέσεων ως φυσιολογικών διαταράσσεται η κοινή ειρήνη των πολιτών και ιδιαίτερα των ανηλίκων οι οποίοι φαίνεται να αλλάζουν πρότυπα ζωής. Και τούτο τιμωρείται από το Άρθρο 192 του Ποινικού Κώδικα. Ακόμη, διαταράσσεται η οικογενειακή ειρήνη και τάξη, αφού οι πολίτες, ανήμποροι να υπερασπίσουν την τιμή και την υπόληψη της οικογένειάς τους, μένουν αποσβολωμένοι μπροστά στην ανηθικότητα της νέας τάξης πραγμάτων. Και τούτο τιμωρείται από τα Άρθρα 334 και 354 του Ποινικού Κώδικα. Έπειτα, η πρόκληση σκανδάλου με προσβολή αιδούς τιμωρείται με φυλάκιση δύο ετών (Άρθρο 353 Ποιν. Κώδικα). Και η διευκόλυνση ακολασίας, επίσης, με ακόμη μεγαλύτερες ποινές (Άρθρο 348 Ποιν. Κώδικα). Αλλά το βασικότερο, η Ασέλγεια παρά φύσιν έχει φρικτές συνέπειες (Άρθρο 347 Ποιν. Κώδικα). Διαπιστώνεται, πλέον, ότι η παρά φύσιν σχέση τιμωρείται και διώκεται ποινικά ακόμη και από την πολιτεία.

Η δε Ορθόδοξη Εκκλησία, σύμφωνα με το Άρθρο 3 του Ελληνικού Συντάγματος, είναι η νόμω κρατούσα θρησκεία εν Ελλάδι και οφείλει η πολιτεία να την ερωτά για ζητήματα πίστεως, θρησκευτικών διδαχών, εκπαίδευσης και του θεσμού της οικογενείας. (Ακόμη και αν ψηφιστεί Νόμος διαφορετικός, το Σύνταγμα υπερισχύει οποιουδήποτε Νόμου). 

Με την λογική όσων πρεσβεύουν κάτι διαφορετικό από εκείνα που οι ιεροί Νόμοι του Θεού και του δημιουργήματός Του, της φύσης, κελεύουν, υπάρχει πιθανότητα να έλθει κάποιος μετέπειτα και να ζητήσει την ΄΄νομιμοποίηση΄΄ π.χ. της κτηνοβασίας, του φόνου, της κλοπής, κλπ. Όλα αυτά τα αδικήματα διώκονται επειδή αντιστρατεύονται την φύση του ανθρώπου. Εάν ξεκινήσουμε να ΄΄νομιμοποιούμε΄΄ τη διαστροφή, τι θα μας εμποδίσει αύριο μεθαύριο να κάνουμε ΄΄νόμιμους΄΄ τους κτηνοβάτες, τους κλέφτες, τους φονιάδες, κλπ. Μήπως δεν έχει νομιμοποιηθεί ο φόνος σήμερα, όταν κάθε χρόνο, μόνο στην Ελλάδα, σφαγιάζονται περίπου 400.000 βρέφη στην κοιλιά της μάνας τους, πληρώνοντας με τη ζωή τους την αμαρτωλή ζωή των γονέων τους ? Ξέρετε με τι θα το πληρώσουν αυτό οι σύγχρονοι νεοέλληνες ? Πέραν της απώλειας της αιώνιας ζωής, με τον αφανισμό του Έθνους μας, μετά από κάποιες δεκαετίες. Συρρικνωνόμαστε διαρκώς. Έχετε διαβάσει το Ευαγγέλιο ? Γνωρίζετε τη φράση <<το αίμα Αυτού εφ΄υμάς και επί τα τέκνα υμών>> ? Αυτό θα πάθει η Ελλάδα. Το αίμα των σφαγιασθέντων νηπίων, των ελληνόπουλων που δεν πρόλαβαν να δουν το Φως, τη Ζωή και την όντως Δικαιοσύνη (δηλαδή τον Χριστό), θα πνίξει τους απογόνους του τόπου τούτου μελλοντικά. Είτε κάποιοι το θέλουν, είτε όχι, ο λόγος της Αγίας Γραφής, ο λόγος του Θεού, είναι αδιάψευστος.-

Χίος, 06-12-2013
Γιώργος Φωτ. Παπαδόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: