tag:blogger.com,1999:blog-5829915742887770162.post2915740895600877406..comments2023-07-14T23:09:21.665+03:00Comments on Σύνδεσμος Κληρικών Χίου: ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ; (No 2)ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΧΙΟΥhttp://www.blogger.com/profile/18234846269690692853noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-5829915742887770162.post-40878701435354538142016-04-05T19:13:27.178+03:002016-04-05T19:13:27.178+03:00Διάβασα τό μισό περίπου ἄρθρον, διότι παραπάνω δέν...Διάβασα τό μισό περίπου ἄρθρον, διότι παραπάνω δέν ἄντεξα, καθότι εἶμαι ἀλεργικός στά μεγάλα ψεύδη. Ὁ ἀρθρογράφος, ὄχι μόνον ψεύδεται ἀσυστόλως σέ καίρια ζητήματα, ἀλλά γενικῶς ἀφήνει τά μῆλα καί πιάνει τά φύλλα! Π.χ., λέγει ὅτι οἱ Παλαιοημερολογῖται ἐδημιούργησαν τό σχίσμα, ἐνῷ ἡ ἀλήθεια εἶναι ὅτι οἱ Νεοημερολογῖται εἰσήγαγαν μία καινοτομία (τό παπικόν ἑορτολόγιον) στήν Ἐκκλησία, ἡ ὁποία (1) ἦτο ἀναθεματισμένη ἀπό τρεῖς Πανορθόδοξες Συνόδους (1583, 1587 και 1593), (2) εἶχε στόχον τήν ἕνωσιν μέ τόν Παπισμόν καί τόν Προτεσταντισμόν (βλ. Πατριαρχική Ἐγκύκλιο του 1920 καί τό βιβλίον ἑνός πρωτεργάτου της καινοτομίας, Ἀνθίμου Μητροπολίτου Βιζύης, "ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΟΝ ΖΗΤΗΜΑ," 1922, σελ. 141), καί (3) ἀνεμένετο νά δημιουργήσῃ σχίσμα (βλ. ἄρθρον τῆς "Ἐκκλησιαστικῆς Ἀλήθειας" τοῦ 1895, καθώς καί τήν Ἐγκύκλιον τοῦ Πατριάρχου Ἰωακείμ Γ', μετά τήν διαβούλευσιν πού αὐτός εἶχε μέ τίς τοπικές Ἐκκλησίες γιά τήν ἀλλαγήν τοῦ Ἑορτολογίου γύρω στά 1902-1904). Δηλαδή, οἱ Οἰκουμενισταί ἐν γνώσει των ἐδημιούργησαν σχίσμα, βλάπτοντες ἔτσι τό δόγμα τῆς ἑνότητος, προκειμένου νά προωθήσουν τόν Οἰκουμενισμόν, βλάπτοντες ἔτσι ὅλα τά δόγματα. Ὅσοι συντάσσονται ἐν γνώσει των μέ αὐτούς, ὅπως ὁ ἀρθρογράφος, εἶναι σχισματοαιρετικοί. Λέγει δέ ψευδῶς ὁ ἀρθρογράφος ὅτι δῆθεν οἱ τοῦ Πατρίου μετέπειτα ἀνεκάλυψαν τόν Οἰκουμενισμόν, ἐνῶ εἶναι γνωστόν ὅτι ὅταν οἱ Οἰκουμενισταί ἔκαναν τό σχίσμα, οἱ τοῦ Πατρίου ἐφώναζον: "Φραγγέψαμε"! Ἡ δέ μεγαλυτέρα πλάνη τοῦ ἀρθρογράφου εἶναι ὅτι ἀπό τήν 7-12-1965, ὅταν ἤρθη τό σχίσμα μέ τόν Παπισμόν (δέν ἔγινε μόνον ἄρσις ἀναθεμάτων, ὅπως ψευδῶς λέγουν οἱ Οἰκουμενισταί πρός ἐξαπάτησιν τῶν ἁπλοϊκῶν, ἀλλά καί ἄρσις τῆς ἀκοινωνησίας, βλ. New York Times, 8 December 1965), εὐρίσκεται εἰς ἐκκλησιαστικήν κοινωνίαν μέ τόν Παπισμόν, εἶναι δηλαδή Οὐνίτης, ἀλλ' αὐτός κατηγορεῖ τούς τοῦ Πατρίου, οἱ ὁποῖοι ἁπλῶς ἔμειναν εἰς ὅσα "ἔμαθαν καί ἐπιστώθησαν" παρά τῶν Ἁγίων Πατέρων. Ὁ δυστυχής αὐτός Οὐνίτης νομίζει ὅτι ἡ Ἐκκλησία εὑρίσκεται ὅπου εὑρίσκονται τά ἱστορικά Πατριαρχεῖα (ὅπως π.χ. αὐτό τῆς Ρώμης) καί ὄχι ὅπου εὑρίσκεται ἡ ἀκαινοτόμητος Ἀλήθεια, δηλαδή ὁ Χριστός. Ἔτσι, κοινωνεῖ μέ "ἱεράρχας" πού διανέμουν τό "ἅγιον Κοράνιον" (Βαρθολομαῖος, Θεόφιλος κ.ἄ.), πού λέγουν ὅτι ὅλοι οἱ ἄνθρωποι πιστεύουν εἰς τόν αὐτόν Θεόν, ἀλλ' ὁ καθείς μέ τόν τρόπον του (Ἀθηναγόρας, Βαρθολομαῖος κ.ἄ.), ὅτι πρέπει νά καταργήσουμε τά δόγματα πού διδαχθήκαμε καί νά κατασκευάσουμε νέα (Ἰάκωβος "Ἀμερικῆς," βλ. New York Times, 26-9-1967) κ.ἄ. Τοὐτέστιν, ὁ ἀρθρογράφος, κολυμπῶν στήν αἵρεσιν, λοιδοροῖ τούς Ὀρθοδόξους! Δημήτριος Χατζηνικολάουhttps://www.blogger.com/profile/02821825364118168587noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5829915742887770162.post-12737880562489652016-04-01T12:52:01.947+03:002016-04-01T12:52:01.947+03:00Άρθρο το οποίο βρίθει ανακριβειών και διαστρεβλώσε...Άρθρο το οποίο βρίθει ανακριβειών και διαστρεβλώσεων. Αντί ο κ. Γεώργιος να απαντήσει ευθέως στα ερωτήματα που του τίθενται παίζει με τις λέξεις και ισχυρίζεται: «εγώ δεν είπα αυτό, εννοούσα αυτό κλπ». <br />Τέλος πάντων, επειδή έγινε αναφορά σε εμένα ανώνυμα, σχετικά με τα όσα έγραψα σχετικά με τα σκάνδαλα στην Κερατέα και επειδή ο κ Γεώργιος αμφισβήτησε την απάντηση μου, τον προκαλώ να μου φέρει εδώ την απόφαση δικαστηρίου σχετικά με τα σκάνδαλα στην Κερατεά. <br />Δεύτερον, τα σχόλια που δημοσίευσα στη σελίδα του συνδέσμου κληρικών Χίου δημοσιεύτηκαν και σαν άρθρο στη σελίδα Κρυφό-σχολειό. Τόσο ο ιδιοκτήτης του ιστολογίου όσο και εγώ προκαλέσαμε τον κ Γεώργιο, αν θέλει και μπορεί, να απαντήσει, αλλά αυτός προτίμησε να την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια. <br />Αναφέρω επίσης άλλο ένα ψέμα του κ Γεωργίου ο οποίος γράφει: Απαντώ, για την πρώτη περίπτωση: Υπάρχει περίπτωση να πείσω κάποιον ο οποίος αρνείται να αναγνωρίσει τις Αποφάσεις της Ελληνικής δικαιοσύνης και αναφέρει για πρόσωπα που τιμωρήθηκαν από αυτή και πέθαναν στη φυλακή ότι «δεν αποδείχθηκε τίποτα»; Μπορείς να κάνεις διάλογο με τον έντονο ζηλωτισμό, που έχει ως αρχή του το «ου με πείσης καν με πείσης»;<br /><br />Απαντώ επ' αυτού, από πότε με γνωρίζει ο κ Γεώργιος και έχει το δικαίωμα να γράφει για εμένα; Με ξέρει πολύ καιρό; Από πότε ξέρει αν έχω ως αρχή μου το «ου με πείσης καν με πείσης»; Βάση των παραπάνω προκαλώ για άλλη μια φορά τον κ. Γεώργιο, αν έχει το θάρρος (που δυστυχώς το αμφισβητούμε, επειδή δεν είναι η μοναδική περίπτωση που νεοημερολογίτες εξαφανίζονται ως δια μαγείας από τέτοιους διαλόγους), να τολμήσει να απαντήσει στα όσα δημοσιεύτηκαν στο ιστολόγιο Κρυφό-σχολειό: http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2016/03/blog-post_10.htmlΠαναγιώτης Μακρήςhttps://www.blogger.com/profile/03991723921116466618noreply@blogger.com